Szkoła Podstawowa w Pomieczynie Szkoła Podstawowa w Pomieczynie

Wyjazd do Brukseli

Utworzono dnia 21.06.2017
Czcionka:

Wycieczka do Brukseli odbyła się 31 maja 2017 r. Uczniowie oraz nauczyciele i kilka osób spoza szkoły zebrali się w Pomieczynie
o godzinie 3.00 . Gdy wszyscy zajęli miejsca w autobusie ruszylismy w siedemnastogodzinną podróż z przerwami na stacjach .
Przejeżdzaliśmy przez pół Polski oraz Niemcy i Holandię . Gdy dotarliśmy na miejsce, było bardzo późno .
     Zakwaterowaliśmy się w hotelu '' Meingeir'' i zajęliśmy łóżka w pokojach .  Zjedliśmy kolację w stołówce i udaliśmy sie
do swoich pokoi.  Z samego rana o godzinie 7.00 odbyło się śniadanie, natomiast po nim wszyscy w eleganckich
strojach udali się na zwiedzanie kilku miejsc w Brukseli. Całej grupie przewodniczyła pani Kasia która prowadziła nas
do metra , ponieważ jechaliśmy w kierunku Parlamentu Europejskiego. Gdy dojechaliśmy na miejsce to  czekał na nas już
pracownik Parlamentu , który miał nam powiedzieć kilka słów o swojej pracy . Tuż po nim pojawił się sam poseł- pan
Michał Marusik, który mówił na temat pracy w Parlamencie . Po skończonej rozmowie z posłem nasza grupa udała się na
lunch. Potem gdy wyszliśmy z Parlamentu , zjawiła się przewodniczka która oprowadzała nas po Brukseli .
Zwiedzanie zajęło nam około 5 godzin . Następnie drogą powrotną udaliśmy się do hotelu . Mieliśmy godzinę
przerwy podczas której odpoczywaliśmy . Po pewnym czasie wszyscy wsiedliśmy do autokaru i ruszyliśmy w stronę
restauracji na kolację z panem Michałem Marusikiem . Z kolacji wróciliśmy do hotelu o godzinie około 22 .
Następnego dnia zjedliśmy śniadanie , spakowaliśmy się i opuściliśmy hotel. Umieściliśmy bagaże w autobusie , po czym
jechaliśmy pociągiem na zwiedzanie Antwerpii. Pieszo udaliśmy się na rynek, gdzie podziwialiśmy budynek Ratusza.
Zwiedziliśmy Antwerpię i zakupiliśmy pamiątki.
     Na zakończenie całej wycieczki wsiedliśmy do autobusu i jechaliśmy już do Polski .  Cała wycieczka była bardzo udana i
ciekawa .  Było wiele interesujących miejsc, które na pewno zapamiętamy.